Vai indietro   Forum Modellismo.net > Discussioni generali > Off Topic
Registrazione FAQ Mercatino Community Calendario
Rispondi
 
Strumenti della discussione
Vecchio 12-10-11, 09:27 PM   #1
Utente
 
L'avatar di cobra58
 
Registrato dal: Mar 2011
residenza: Roma
Messaggi: 370
cobra58 inizia ad ingranare.
Invia un messaggio tremite Skype a cobra58
predefinito MICIDIALE direttamente da VERONA

MICIDIALE direttamente da VERONA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Quatro amici i se ritrova dopo tanti ani.
I taca parlar del più e del meno e, intanto che un de lori el va a cior de bever, i altri comincia a parlar dei sui fioi.
El primo dei tre el disi: 'Son proprio sai orgoglioso de mio fio. El ga comincià a lavorar come bubez de un marangon e intanto el fazeva le serali, el ga ciapà el diploma e in pochi ani el xe diventà diretor de una grossa industria del legno. Ogi el xe presidente de la compagnia e el xe diventà cussì rico de regalarghe a un suo amico che fazeva i ani gnentemeno che una Mercedes superlusso'.
A stò punto el secondo el disi: 'Anche mi son sai contento de mio fio. El ga comincià lavorando come stjuart su un rioplan intanto che'l studiava per pilota. Dopo, con altri soci, el ga fondà una compagnia aerea e desso el ga cussì tanta pila che, pensè, pe'l compleano de un suo amico el ghe ga regalà gnentemeno che un bimotor Cessna'.
El terzo, che no xe de meno, el conta: 'No posso contarve che giora che xe per mi mio fio! El ga studià ingegneria, el ga verto una dita de costruzioni el ga fato su tanti de quei miliardi che, penseve, per la festa de un suo amico el ghe ga regalà un vilon de milezinquezento metri quadrati'.
Intanto el quarto, che iera 'ndà a cior de bever, el torna e el ghe domanda ai altri tre de cossa che i stava parlando e alora i tre ghe domanda cossa che xe de suo fio.
'Mio fio xe un gigolò per gay. El se guadagna de viver cussì'.
E i tre amici: 'Povero, che disgrazia!'
'Ma che disgrazia mai, a chi ghe buta meio de lui che, penseve, sto ano pe'l suo compleano tre culatoni sui clienti ghe ga regalado una Mercedes, un aereo privato e un vilon de milezinquezento metri quadrati!!! ... E i vostri fioi inveze, cossa i fa?!?'
cobra58 non è in linea   Rispondi quotando
Vecchio 13-10-11, 12:26 PM   #2
Utente Senior
 
L'avatar di Verte
 
Registrato dal: Jul 2008
residenza: Verona
Messaggi: 6,583
Verte è una brava persona!Verte è una brava persona!Verte è una brava persona!
predefinito

Quote:
Originariamente inviata da cobra58 Visualizza il messaggio
micidiale direttamente da verona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Quatro amici i se ritrova dopo tanti ani.
I taca parlar del più e del meno e, intanto che un de lori el va a cior de bever, i altri comincia a parlar dei sui fioi.
El primo dei tre el disi: 'son proprio sai orgoglioso de mio fio. El ga comincià a lavorar come bubez de un marangon e intanto el fazeva le serali, el ga ciapà el diploma e in pochi ani el xe diventà diretor de una grossa industria del legno. Ogi el xe presidente de la compagnia e el xe diventà cussì rico de regalarghe a un suo amico che fazeva i ani gnentemeno che una mercedes superlusso'.
A stò punto el secondo el disi: 'anche mi son sai contento de mio fio. El ga comincià lavorando come stjuart su un rioplan intanto che'l studiava per pilota. Dopo, con altri soci, el ga fondà una compagnia aerea e desso el ga cussì tanta pila che, pensè, pe'l compleano de un suo amico el ghe ga regalà gnentemeno che un bimotor cessna'.
El terzo, che no xe de meno, el conta: 'no posso contarve che giora che xe per mi mio fio! El ga studià ingegneria, el ga verto una dita de costruzioni el ga fato su tanti de quei miliardi che, penseve, per la festa de un suo amico el ghe ga regalà un vilon de milezinquezento metri quadrati'.
Intanto el quarto, che iera 'ndà a cior de bever, el torna e el ghe domanda ai altri tre de cossa che i stava parlando e alora i tre ghe domanda cossa che xe de suo fio.
'mio fio xe un gigolò per gay. El se guadagna de viver cussì'.
E i tre amici: 'povero, che disgrazia!'
'ma che disgrazia mai, a chi ghe buta meio de lui che, penseve, sto ano pe'l suo compleano tre culatoni sui clienti ghe ga regalado una mercedes, un aereo privato e un vilon de milezinquezento metri quadrati!!! ... E i vostri fioi inveze, cossa i fa?!?'

:d:d:d:d
__________________
FINCHE' GHI NE.......OLEEEEE!!!!....QUANDO NON GHI NE PIU'....SE VA A CASA....
Verte non è in linea   Rispondi quotando
Vecchio 13-10-11, 12:56 PM   #3
Utente Senior
 
L'avatar di cellino92
 
Registrato dal: Jan 2009
residenza: Savoooona
Messaggi: 2,620
cellino92 diventerà qualcuno prima o dopo!cellino92 diventerà qualcuno prima o dopo!
Invia un messaggio tremite MSN a cellino92
predefinito

ma è vecchia come il cucco
__________________
[Modello] OFNA Hyper 7 PCR pro kit [Motori] Sirio EVO3 Kanai + efra 2013 [Miscela] Roga Gold 25% [Radio] Robitronic TL-3C [Servi] Savox 1258-1257
cellino92 non è in linea   Rispondi quotando
Vecchio 13-10-11, 01:12 PM   #4
Utente Senior
 
Registrato dal: Sep 2002
residenza: Via Alessandria Bolzano Italia
Messaggi: 1,193
davidelup è un newbie...
Talking hhahahha

un pò difficile da tradurre ma bella....
davidelup non è in linea   Rispondi quotando
Vecchio 13-10-11, 01:46 PM   #5
Utente
 
L'avatar di Lo Sciamano
 
Registrato dal: Mar 2011
residenza: Fabriano (AN)
Messaggi: 174
Lo Sciamano inizia ad ingranare.
predefinito

carina

però per capirla m'è servito google traslator
Lo Sciamano non è in linea   Rispondi quotando
Vecchio 15-10-11, 06:20 PM   #6
Moderatore
 
L'avatar di cava
 
Registrato dal: Jan 2009
residenza: Como
Messaggi: 12,384
cava è una fonte luminosa a cui riferirsi!cava è una fonte luminosa a cui riferirsi!cava è una fonte luminosa a cui riferirsi!cava è una fonte luminosa a cui riferirsi!cava è una fonte luminosa a cui riferirsi!cava è una fonte luminosa a cui riferirsi!
predefinito

La conoscevo in italiano. In veronese ho dovuto tradurla come faccio quando parlano i nonni di mia moglie... In caso me la faccio spiegare da lei
__________________
Chi scrive sul forum non viene pagato, non è obbligato e non è presente 24h/24. Se nessuno vi risponde forse nessuno sa la risposta o avete sbagliato sezione. Seguite il regolamento ed usate il tasto cerca...
cava non è in linea   Rispondi quotando
Rispondi


Regole d'invio
Non puoi inserire discussioni
Non puoi inserire repliche
Non puoi inserire allegati
Non puoi modificare i tuoi messaggi

BB code è attivo
Le smilie sono attive
Il codice IMG è attivo
il codice HTML è disattivato
Trackbacks are attivo
Pingbacks are attivo
Refbacks are disattivato


Discussioni simili
Discussione Ha iniziato questa discussione Forum Risposte Ultimo messaggio
Falsoponte direttamente in fasciame? ... e approfondimento sui braccioli Luiss Costruzione e finitura dello scafo 47 01-12-10 04:43 PM
ricaricare batterie direttamente dal telecomando mukkab Impianti radio, servocomandi e avviatori 3 26-02-10 07:27 PM
(OT) A Verona chi c'è? sandro67 Statico - Kits, Info e Varie 25 08-03-09 12:10 PM
E' ARRIVATA!!! Direttamente da Hong Kong... fabiogent Automodelli a scoppio 1/8 Off Road 11 29-11-05 12:32 AM
Direttamente dall' EGITTO colt Mini4wd Album fotografico 12 21-09-04 03:56 PM


Tutti gli orari sono GMT +2. Attualmente sono le 10:03 AM.


Chi Siamo | Pubblicità | Scambio banner | Disclaimer | Regolamento | P.IVA 00319251203
Disponibile su App Store Disponibile su Google Play