ca$$o ma ce l'avete tutti e io no...
e allora devo cambiare edicolante!
proprio oggi:
- al ma scùsa, al gà ùl model taim?
- cùs'è?
- model taim, un libar cùn sù i mùdelin, sa, al ghe un me amis cà là fà i mùtùret... ul salamela... la cugnos minga?
- no, no, ùl libar cun i mùdelin dal cùdeghin galù minga
p.s.: gli accenti li ho messi un pò dove capitavano!