per fortuna no anche qui è off limits: una quarantina di m2 dove l'accesso è proibitissimo a qualunque soggetta con idee malsane di riordino-pulizia....
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[SIGPIC][/SIGPIC] "mi contraddico facilmente ma lo faccio così spesso che questo fa di me una persona coerente"
[QUOTE=fango;1016329Evviva l'eterna adolescenza,io stò con Peter Pan! [/QUOTE]
..benvenuto nel Club!Tra un pò Peter Pan dovrà allargare la guest house..
Io per fortuna ho addirittura chi mi incoraggia in casa...Ma ho il sospetto che lo faccia a volte per esiliarmi nel bugigattolo-studio....
Poi però mi porta i biscottini o il frullato ghiacciato.O batido , come si chiama dalle sue parti...
Gionc: Poster Guzzi V7 Sport e Yama YZR500 OW70 scatuleta rossa #38: MII
sogna
vabbè ricattabile ma pirla no
ma te un guzzi V7 in 1/9 in stile gunze HTech, meccanica finemente cesellata in white metal, sovrastrutture in resina, cerchi in alluminio già forati, fotoincisioni a nastro... quanto saresti disposto a pagarlo? E ti compreresti un TK cafè racer Tonti? E quanti su pirla come te (e me) potrei contare?
o ma a facce solo per me?
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[SIGPIC][/SIGPIC] "mi contraddico facilmente ma lo faccio così spesso che questo fa di me una persona coerente"
ma te un guzzi V7 in 1/9 in stile gunze HTech, meccanica finemente cesellata in white metal, sovrastrutture in resina, cerchi in alluminio già forati, fotoincisioni a nastro... quanto saresti disposto a pagarlo? E ti compreresti un TK cafè racer Tonti? E quanti su pirla come te (e me) potrei contare?
DescriptionLino Tonti managed to take the large V7 Moto Guzzi touring engine and create a spectacular sporting motorcycle, the V7 Sport, in 1971. This remarkable machine evolved into the stylistic 850 Le Mans, another landmark Italian motorcycle. Here is a year by year account of development and specification changes of a great series of motorcycles.
Table Of ContentsChapter 1 brief history of the company and development of the V7 until the first sporting twin. Chapter 2 Telaio Rosso: Detailed description and development. Chapter 3 V7 Sport 1972-73. The production versions. Chapter 4 De Tomaso influence; 750 Sport and 750S3 Chapter 5 Le Mans. The first 850 Chapter 6 Le Mans II and III Chapter 7 Le Mans IV and V Chapter 8 Racing historyAuthor BiographyIan Falloon was born in New Zealand in 1952 and studied engineering and music at Victoria University, Wellington. After a career as a symphony orchestra oboist was brought to an end by a motorcycle accident he began writing articles on motorcycles for magazines. His first book, the Ducati Story, was published in 1996 and in now in five editions and has been published in three languages. The success of the Ducati Story led to a series of Ducati books and histories of Honda, Kawasaki, BMW, and Moto Guzzi motorcycles. He has now written 30 books on motorcycles, mostly historical but also restoration guides. With an interest and passion spanning forty years he now concentrates on collecting and restoring older Italian motorcycles, particularly Ducati, MV Agusta, Laverda, and Moto Guzzi. Ian Falloon lives in Australia, and is ably supported in his projects by his wife Miriam and sons Ben and Tim.
la ciùlata è che è tutto scritto in inglese e io sono 'na cippa
ma tanto checcifrega: io guardo le figure!!!